10 клас

100-річчя Гуцульської Республіки та 80-річчя Карпатської України ...Без ОУН наша історія була би надто блідою


Шановні десятикласниці та десятикласники, оскільки КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО ДО 24 КВІТНЯ, тому дистанційне навчання також продовжується. Сьогодні 30.03.2020 за освітньої програмою завершується вивчення теми "Західноукраїнські землі у міжвоєнний період".

Перейдіть за посиланням https://alexliah8.blogspot.com/2020/03/10.html виконання есе є обов’язковим.

Також у цій темі не буде тематичного оцінювання

Для отримання оцінок  оберіть ОДИН вид практичної роботи:
а) проєкт 
б) презентацію
в) відеоролик
г) скласти інфографіку про історичні події, діяча використовуючи інтернет-ресурси
д) скласти історичний портрет:
е) якщо у вас є нші ідеї зв’яжіться з вчителем і проконсультуйтесь

Тему практичної роботи обираєте самостійно, що забажаєте головне триматися в рамках "Західноукраїнські землі у міжвоєнний період"
пам’ятка "Як скласти історичний портрет?"
1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?
1.1. Де і коли він народився?
1.2.Де і в яких умовах жив?
1.3.Як формувалися його погляди?
2. Особисті якості й риси характеру.
2.1.Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?
2.2.Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?
3. Діяльність історичного діяча.
3.1.Охарактеризуйте основні справи його життя.
3.2.Які успіхи і невдачі були у його справах?
3.3.Які верстви населення підтримували його діяльність, а які-ні ,та чому?
3.4.Які були наслідки його діяльності:
a. для сучасників;
b. для нащадків?
4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

приклад  інфографіки:
Українська революція 1917-21 | Офіційний веб-сайт УІНП

Есе і практичну роботу відправляти в електронному варіанті до 06.04. 2020 включно на:
 електронну пошту oleksandrlah826@gmail.com 
 Viber, Telegram    Олександр Лях  
 Іnstagram   @alex_liakh_8

Коментарі

Популярні публікації