11 клас Історія України (критерії самооцінювання)
Результати навчально-йізнавальної діяльності |
Учень/учениця знаю: • дати подій: квітень 1985 р. -. початок «перебудови»; 26 квітня 1986 р. — -катастрофа на Чорнобильській атомній електростанції (AEC); вересень 1989 р. — створення Народного pyxy Украіни за перебудову; березень 1990 р. — проведеніія пepших альтернативних виборів до Верховної Ради УPCP; 16 липня 1990 р. — ухвалення Верховною Радою УPCP Декларації про державний суверенітет Украіни; жовтень 1990 р. — "революція на граніті"; 24 серпня 1991 р. — ухвалення Верховною Радою УPCP Акта проголошення незалежності України; 1 грудня 1991 p..— проведения Всеукраїнського референдуму та обрання Президента України; • персоналію Леоніда Кравчука; В’ячеслав Чорновола, Ігоря Юхновського • значения понять i термінів: «перебудова», «гласність›, «плюралізм», «український національпо-демократичний pyx», «багатопартійність», ‹суверенітет», «незалежність», «ринкові відносини», «референдум», «президент›.
Умію: •
встановлювати та групувати вказані
дати відповідно до подій, явищ,
процесів; співвідносити дати
.та історичні факти (події, явищ, процесів); визначати послідовність історичних подій;
явищ, процесів; •
визначати правильністъ застосування в історичному контексті вказаних понять
i термінів; • характеризувати зміст та основні напрями політики «перебудови», розгортання соціального i національного рухів, зв’язок між національно-демократичним i дисидентським рухами як формами українського визвольного pyxy, процес формування багатопартійності, зміст Декларації про державний суверенітет України та Акта проголошения незалежності України, особливості соціального-економічного становища УPCP; діяльність вказаних історичних діячів • визначати поглибления економічної кризи, погіршення життєвого рівня населення, падіння авторитеті Комуністичної партії України; •
поясюовати розпад СPCP i його наслідки для державотворення в України; |
Коментарі
Дописати коментар