9 клас Історія України (критерії самоцінювання)
Розділ 4. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ в другій половині ХІХ ст.
Результати
навчально-пізнавальної діяльності |
Знаю: –
хронологічні межі Східної (Кримської)
війни, дати скасування кріпацтва і панщини, будівництва першої залізниці
Одеса–Балта, створення Київської громади, Південно-Західного відділу
Російського географічного товариства, Братства тарасівців, ухвалення
Валуєвського циркуляру та Емського указу. Розумію: –
особливості проведення «великих
реформ» 1860–1870-х років в Україні; –
причинно-наслідковий зв’язок між
аграрними реформами і розгортанням індустріальної революції, розвитком міст,
залізничного будівництва, змінами в соціальній структурі населення,
зародженням робітничого і соціал-демократичного рухів; –
роль інтелігенції в розвитку українського
національного руху та осучасненні суспільства; –
вплив заборонних актів російської
імперської влади (Валуєвського циркуляру, Емського указу) на динаміку
розвитку українського руху; –
поняття «індустріалізація»,
«урбанізація», «інтелігенція», «громадівський рух», «земство». Умію: –
охарактеризувати особливості
соціально-економічних перетворень в Україні у пореформений період, погляди і
діяльність громадівців 1860–1890-х років; –
визначити причини й наслідки
селянської реформи 1861 р., особливості інституційного етапу в розвитку
українського руху, значення громадівського руху; –
пояснити роль і місце України в господарському
житті Російської імперії; –
охарактеризувати кримськотатарське
національне відродження; –
обґрунтувати судження про історичне
значення діяльності Володимира Антоновича, Михайла Драгоманова, Ісмаїла
Гаспринського. |
Коментарі
Дописати коментар