10 клас Всесвітня історія. Очікувані результати.
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ
У результаті навчально-пізнавальної діяльності учениці/учні зможуть: | Зміст навчально- пізнавальної діяльності |
Знати: – хронологічні межі Першої світової війни: – дати революції в Російській імперії, вступу у війну Сполучених Штатів Америки (США), |
приходу до влади більшовиків, розпаду Австро- Угорської імперії, повалення монархічного ладу в Німеччині, Болгарії, Туреччині, Комп’єнського перемир’я. Розуміти: поняття: «геноцид», «геополітика», «геополітичні інтереси», «ксенофобія», «Перша світова війна», «позиційна війна», «система озброєного миру»; вплив економічних і політичних процесів на хід війни; наслідки вступу у війну США та виходу з війни Росії; передумови розпаду континентальних імперій і створення національних держав. Уміти: – встановити хронологічну послідовність і синхронність подій Першої світової війни, революційних подій у Європі; – показати на карті зони геополітичних зазіхань держав Антанти та Троїстого (Четверного) союзу;
місця основних битв Першої світової війни; – визначити передумови Першої світової війни; революцій у Європі, причини і наслідки приходу до влади в Росії більшовиків; – визначити особливості повсякденного життя під час війни, статус жінки в суспільстві в період війни; – узагальнити основні політичні, економічні та світоглядні наслідки Першої світової війни та революцій у країнах Європи. | |
Орієнтовні теми для практичних занять. – Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу. – Світовідчуття європейця: наслідки Великої війни (на основі мемуарів і художніх творів). Орієнтовні теми для навчальних проєктів. – Жінки у війнах і революціях початку ХХ ст. (соціальні статуси і життєві долі). – Будні війни (збірка візуальних матеріалів). |
Коментарі
Дописати коментар