8 клас Всесвітня історія. Розділ 1 - Очікувані результати

 

Розділ 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІС- ТИЧНИХ ВІДНОСИН

У результаті навчально-пізнавальної діяльності учениці/учні зможуть:

Зміст навчально-

пізнавальної діяльності

Знати:

      час Великих географічних відкриттів і Конкісти;

      дату першої подорожі Христофора Колумба;

      напрямки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана, центри світової торгівлі.

Розуміти:

      Великі географічні відкриття як просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ;

      причини історичних явищ і процесів (як факти, що

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV–XVI ст.

Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана.

Цивілізації доколумбової Америки (оглядово).

Конкіста завоювання Нового світу. Створення


зумовили їх появу) та їхні наслідки (як факти, породжені цим явищем, процесом);

      вплив Великих географічних відкриттів на світобачення, господарське та суспільне життя населення Європи та Нового світу;

      поняття «буржуазія», «зустріч цивілізацій»,

«капіталізм», «колоніальна імперія», «конкіста»,

«мануфактура», «найманий працівник», «революція цін».

Уміти:

      розташувати в хронологічній послідовності відомості про розширення впливу європейської цивілізації на світ;

      простежити на основі карти, як змінювався

простір впливу європейської цивілізації на світ;

      визначати причини і наслідки Великих географічних відкриттів;

      характеризувати зміни в житті людей, пов’язані з Великими географічними відкриттями, створенням перших колоніальних імперій, поширенням

мануфактур і найманої праці;

      встановити причини масових міграцій європейців у ХVІ–ХVІІ ст.

колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення

капіталістичних відносин. Повсякденне життя населення Західної Європи.

Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт.

      Позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ– ХVІІ ст.).

      Підготувати і представити групове повідомлення (презентацію) на тему

«Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)».

      Описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст.

Коментарі

Популярні публікації