8 клас Всесвітня історія. Розділ 1 - Очікувані результати
Розділ 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ
ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІС- ТИЧНИХ ВІДНОСИН
У результаті навчально-пізнавальної діяльності учениці/учні зможуть: |
Зміст навчально- пізнавальної діяльності |
Знати: – час Великих географічних відкриттів і Конкісти; – дату першої подорожі Христофора Колумба; – напрямки подорожей Христофора Колумба, Васко да Гами,
Фернана Магеллана, центри світової торгівлі. Розуміти: – Великі географічні відкриття як
просторове розширення впливу
європейської цивілізації на світ; – причини історичних явищ
і процесів (як факти, що |
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV–XVI ст. Подорожі
Христофора Колумба, Васко
да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово). Конкіста – завоювання Нового
світу. Створення |
зумовили їх появу) та їхні наслідки (як факти,
породжені цим явищем,
процесом); – вплив Великих
географічних відкриттів на світобачення, господарське та суспільне життя
населення Європи та Нового світу; – поняття «буржуазія», «зустріч цивілізацій», «капіталізм», «колоніальна імперія», «конкіста», «мануфактура», «найманий працівник», «революція цін». Уміти: – розташувати в хронологічній
послідовності відомості про розширення впливу
європейської цивілізації
на світ; – простежити на основі
карти, як змінювався простір впливу європейської цивілізації на світ; – визначати причини і наслідки Великих географічних відкриттів; – характеризувати зміни в житті людей,
пов’язані з Великими географічними відкриттями, створенням перших колоніальних імперій, поширенням мануфактур і найманої праці; – встановити причини масових
міграцій європейців у ХVІ–ХVІІ ст. |
колоніальних
імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин. Повсякденне життя населення Західної Європи. |
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. – Позначити на контурній карті об’єкти, що відображають просторове розширення впливу європейської цивілізації на світ (колонізовані європейцями землі, напрямки нових торговельних шляхів і центри світової торгівлі ХVІ– ХVІІ ст.). – Підготувати і представити групове
повідомлення (презентацію) на тему «Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя,
інки)». – Описати (на основі джерел)
становище жінок і дітей
у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст. |
Коментарі
Дописати коментар