9 клас Очікувані результати "Розділ 2. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ У СКЛАДІ АВСТРІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ наприкінці ХVІІІ – у першій половині ХІХ ст."
Знати: історичні обставини включення українських
територій (Галичини, Буковини, Закарпаття) до Габсбурзької монархії; Розуміти: поняття: «будителі», «Весна
народів», «освічений абсолютизм»; причини, які зумовили провідну роль Греко-
католицької церкви і духівництва в українському русі Галичини; ідейні засади
діяльності гуртка «Руської трійці», Головної руської
ради; історичне значення альманаху «Русалка
Дністровая». Уміти: показати на карті Галичину, Буковину і Закарпаття у складі Австрійської імперії; схарактеризувати політичний і соціально- економічний стан українських регіонів у складі монархії Габсбурґів, реформи періоду «освіченого абсолютизму» та їхній вплив
на українське населення; визначити напрями і результати діяльності «Руської трійці», досягнення революції 1848– 1849 рр., роль греко-католицького духівництва в житті західноукраїнського суспільства, особливості українського руху в Закарпатті та Буковині; обґрунтувати судження про історичне значення діяльності Івана Могильницького, Лук’яна Кобилиці, Маркіяна Шашкевича, Олександра Духновича. |
|
Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт. – Підготувати
повідомлення про історію альманаху «Русалка Дністровая», проаналізувати його зміст під кутом зору
ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху. Підготувати уявний
допис до газети
«Зоря Галицька» з позиції сучасника революційних подій 1848 р.,
поборника прав людини. |
|
Коментарі
Дописати коментар