Практичне заняття: "Уроки повоєнного облаштування світу після Великої Війни: успіхи, провали, суперечності, досвід"
Перша частина класу з 1 по 13 номер списку класу виконує практичне дослідження за презентацією
1. Розгляньте політичну карикатуру щодо підписання Рапалльського договору (1922) між росією та Німеччиною.

1. Як художник зобразив російсько-німецькі відносини після підписання сепаратного договору?
2. Якою була реакція європейських країн (зображені на карикатурі на задньому плані) на підписання цього договору?
3. Дізнайся про що домовились ці країни?
2. Про яку конференція зображена дана карикатура?
3. Виконати вправу Гра
4. Проблема репарацій і заборгованості
• Проаналізуйте діаграму й зробіть висновок про динаміку подолання кожною з країн фінансових труднощів упродовж 20-х років XX ст.
Заборгованість основних європейських країн і США (% ВВП)

• Проаналізуйте статистичні дані, наведені в діаграмі. З якими важливими міжнародними подіями, що відбулися в 1924, 1929 і 1932 рр., пов’язане зменшення боргу Німеччини?
Питома вага репараційного боргу у валовому внутрішньому продукті Німеччини (%)

5. Перед тобою титульні шпальти славнозвісного журналу "Time". Дізнайся за допомогою стр.35-36 які відомі політики зображені? Країни, які вони представляють? Яку ідею для світу вони запропонували? Дізнайся "хто з них отримав те, що так і не отримав чинний президент США Дональд Трамп в 2025 році"
https://uahistory.co/pidruchniki/world-history-10-class-2023-polyanskii-standard-level-reissue/10.php
Коментарі
Дописати коментар